Nytt besöksrekord på bloggen.

Igår den 13 maj fick vi nytt besöksrekord på bloggen 130 unika besökare och 236 sidvisningar. Jag blir så glad att det finns så många som är med och bryr sig i denna insamling som jag startade upp för en insamling till julen 2012. Så kul med all hjälp från alla som gör det möjligt att rå runt det hela. Jag skulle aldrig kunna gjort det själv. Det värmer så i mitt hjärta. 
 
Såg även idag att vi fått en kommentar av en som fått kläder i insamlingen. Lägger det här så alla kan se och tacket är till ALLA er som hjälper till!
 
 
Hej! 

Jag och min sambo ligger på samvården på neo på Akademiska med våra tvillingar som är födda i v 32. Här på neo är våra tvillingar "stora" men kan ändå inte ha strl 44, vilken lycka därför att få nåt klädesplagg till dem som faktiskt passar. Så himla fina kläder ni syr, vi är så otroligt tacksamma!!! 

tack!!!!!
 
 
 
Hämtat ifrån:
http://prematurbarn.blogg.se/2013/may/lamnat-klader-idag.html#comment


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
















RSS 2.0