Hjälp mig att sy!

Igår fick jag lämnat in några par byxor till prematuravdelningen här på akademiska.  Detta innan jag själv fick besked om att jag mist barnet i min mage i vecka 14. Jag ligger just nu inlagd och kommer inte kunna sy till insamlingen på ett tag.

Just nu är lådorna på avdelningen nästan tomma. Allt behövs, tröjor, byxor, mössor, bodys!
 
Ni som kan, sy massor. Det är till en sådan stor glädje för dem som ligger inne på neo. Insamlingen är till en så stor glädje för mig också, och jag är väldigt tacksam till alla er som syr så att insamlingen kan hållas vid liv.


Kommentarer
Dessie - Mamma till ett hjärtebarn & en femkilosbebis

Beklagar :( Förlorade bebis i samma vecka 2011. Kan inte sy men tycker det är himla fint av dig att samla in såhär! Kraam!

Svar: Tack för stöd. Fick du reda på varför bebis inte överlevde? Jag väntar fortfarande på svar men hoppas dem verkligen tar reda på det. Är så less på att alla bara säger att det var för att bebis hade något fel. Jag har fått många missfall men inte så här sent.Bebis såg helt perfekt ut. Saknar honom i massor. Nu försöker jag bara bli frisk då jag lättare kan ta tag i min sorg. Jätte tacksam över alla som hjälper mig att sy och ännu mera nu. Du får mer än gärna dela och skriva om insamlingen som hjälp. Som sagt tacksam för all hjälp jag kan få.
None None

2013-06-28 @ 09:00:03
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/dessie
Frida

Beklagar verkligen förlusten av ert barn, inte för att det är någon tröst men även jag förlorade vårt första barn i vecka 14, det är verkligen inget man önskar någon.

Beundrar dig som samlar in kläder till alla små prematurer, verkligen fint gjort. Jag syr själv en del och säljer och funderar på att kanske även skänka lite till neo om jag hinner/orkar med (är hemma med en ettåring och är nygravid) Donerade en hel del bröstmjölk till neo för ett år sedan och vet hur mycket de uppskattade det, säkert detsamma med kläder =)

Skickar en kram!

Svar: Jag har haft många missfall och alla är lika svåra. Men ändå tacksam att jag fick säga hej då och få en sermoni för honom och en plats att gå gå och sörja till. Kommer ha en tuff resa framför mig nu men man får fokusera på det man fått och göra allt för dem och sig själv.
Nu när jag även är sjuk och min sorg uppskattar jag ännu mera all hjälp jag kan få.
None None

2013-06-28 @ 23:44:17
Viktoria

beklagar

Svar: Tack Viktoria! Mina dagar känns lite lättare men fortfarande väldigt jobbigt att var vid sjukhuset.
None None

2013-09-27 @ 09:56:23
URL: http://viktoriahelena.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
















RSS 2.0