6 kg tyg från Znok design!!!

Mer än ett stort tack till Znok deign. Av 6 kg tyg kommer jag Therés LIndén kunna ha insamlingen yttligare ett år. Så tack vare Znok design kommer jag minst ha insamlingen med kläder till Neo i Uppsala till slutet av 2014. 
Kommer insamlingen fortsätta lika bra kan säkert insamlingen fortsätta ännu längre. Nästa helg kommer jag ha en syträff där vi ska träffas och sy och några ska hjälpa mig att sy till insamlingen. 
 
Som sagt så tacksam över tyget från Znok design. In och titta på dera hemsida på alla fina tyger och tapeter dem säljer. 
 
http://znokdesign.se/
 
 
  
 
 
Vill du också vara med och hjälpa insamling till förtidigt födda på neo i Uppsala, gå in och läs mera här:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
















RSS 2.0