Laddat lådorna med kläder

Skrivet av Anna idag:
 
Nu har jag precis tagit en cykeltur till sjukhuset och fyllt på med kläder i lådorna på neo. Jag mötte en mamma till för tidigt födda tvillingar som ville framföra ett stort tack till alla som hjälper till med insamlingen!
 
Vill du också vara med och hjälpa? Läs mera här.
 
 
Anna har ju skött det mesta på senaste och här kommer bilder hon skickat mig på kläder som kommit in till insamlingen.
 
 
Sytt av Susanna som har http://www.strommingdesign.se/
 
 
 
 Sytt av Rebecka Kohlma.
 
 
 
 
 
Gjorda av Linda Ströms mamma  http://frokenfilursyr.blogspot.se/
 
 
 
 
Uppdaterar senare vem som sytt vad.
 
 
 
 
 
Så rörd över alla er som hjälper till. Jag själv önska jag var mera på fötterna men verkar vara en lång bit kvar för mig. Ska träffa prästen på torsdag och då ska begravningsdatum sättas. Nu har jag fått det berkäftat att det var en son jag miste. Vilket vi redan såg när jag födde ut honom men även vävnadsproverna har visat det. Så alla ni där ute som mist era barn jag lider med er och gläds åt er som får era fina. Även fast många av oss får kämpa för att få dem och hålla dem.
 
 
Min fina Theo ska få vila här.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anna

Ni gör något fantastiskt!
Min lilla kille kan inte ha kläder än. Han kom 3 månader för tidigt och jag har inte hunnit förbereda någonting. Att titta i klädlådan är fantastiskt. Jag älskar tyger och sömnad men kommer aldrig orka sy någonting under denna resa. Klädena inspirerar. Jag har fått ett barn, han ska ha kläder. Och det finns människor som bryr sig om oss utan att dom känner oss. Av hela mitt hjärta; tack!

Svar: Grattis till er son och lycka till nu i er resa med den lilla. Kramar från alla os.
None None

2013-08-05 @ 18:37:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
















RSS 2.0