Läs om att få ett barn som behöver hjälp i början på deras liv!

Här nedan kan du hitta bloggar om att föda ett barn som behöver hjälp sin första tid i livet. Föräldrar som skriver om deras uppleverlser i ljusa och mörka dagar. 
 
Bloggen Mestis
En mixad vardagsuppdatering från en brassetjejs vardag med två stora tonåringar och en liten Skruttfia.
http://mestis.blogspot.se
 
 
 
Bloggen Emma Ryyti. Mamma till Venla född i vecka 26+1
Välkommen hit! Här skriver jag om vardagen som mamma till världens mest underbara dottter. Hon betämde sig för att komma till världen på tok för tidigt, vilket verkligen skakade om våra liv. Följ oss och vår historia!
http://emmaryyti.blogg.se/
 
 
Bloggen Hannah´s
Det här är en blogg om mig och mitt liv. Så vem är jag? Jag är en örebroare som hamnade i Mariestad tack vare kärleken till min Karl. Fick jobb som personlig assistent och där är jag kvar. Den 18/5-12 kom vår älskade dotter till världen hela 9 veckor för tidigt men stark som den oxe (stjärntecken) hon är.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
















RSS 2.0