Rebecca Kohlmann har sytt till Borås sjukhus!

Dessa fina kläder har Rebecca sytt till Borås sjukhus till prematur avdelningen där. Varför just Borås? Jo för hennes son föddes fullgånget men behövde ändå hjälp i början av sitt liv. Rebecca har skrivit så här till mig:
 
Jag är i dagsläget ändå lycklig när jag tänker tillbaka på vår tid på neo, men jag minns ju ändå oron och ångesten då väl. Vår son föddes oxå fullgången men hamnade i respirator på neo, dels pga infektion på lungorna och för att dom inte var färdigutvecklade. "Vår" neopersonal var dock underbara och höll oss lugna hela tiden, helt ärligt förstod vi nog inte allvaret.
 
   
 
   
Vill du se mera av vad Rebeccas kläder titta in på hennes blogg 
 
Vill du vara med och hjälpa till hör av dig. Eller har du startat en egen insamling till någon neo i Sverige kontakta mig Therés Lindén på [email protected] så kan vi hjälpa varnadra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
















RSS 2.0