Så här kan du hjälpa till!

Så här kan du bidra till insamlingen på Neonatalavdelningen i Uppsala:

Sy prematurkläder, köp filtar eller bidra med trikå och muddtyg, även tryckknappar önskas. Tänk på att allt färdigsytt ska vara tvättat med parfymfritt tvättmedel så föräldrarna kan klä sina barn där och när de ska få åka hem.

Skicka ditt bidrag till: 

Anna Johansson

Muningatan 9

753 08 UPPSALA

 

eller

 

Therés Linden

Åskmolnsvägen 81

743 35 STORVRETA

 

Mail (Therés): [email protected]

Privat blogg (Therés): http://dregglisar.blogg.se/

Privat blogg (Anna): http://syttavanna.blogspot.se/

 
Glöm inte att skriva namn. Om du har en blogg eller hemsida skicka gärna med det så jag kan blogga om det och föräldrarna lättare kan hitta prematurkläder. Skicka gärna bild på sakerna du sytt till min mail:



Det första överlämnandet skedde den 21 dec 2012 och nu sker det fortlöpande.
 


Kommentarer
Tina

Hej!! Jag skulle mer än väldigt gärna hjälpa er att sy prematur mössor ... Hör Gärna av er så kan vi komma överens :)

Svar: Om du har frågor kan du skicka på min mail [email protected]
Allt görs gratis till denna insamling och man får ingen ersättning. Man syr och tvättar sakerna och jag lämnar in sakerna till neo i Uppsala.
None None

2013-05-12 @ 20:51:31
URL: http://www.xn--bellamssan-jcb.blogg.se
camilla

Var en tjej som bad om hjälp att sy kläder och annat till en kompis som fått tvillingar i vecka 27 tror jag det var.
Vet att barnen är känslig.
Kan man sätta ditt namnlapp om man har det för att man börjar på att starta upp något?

Svar: Om du skänker till Uppsala går det jättebra med namnlapp.
None None

2014-06-25 @ 22:41:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
















RSS 2.0